از کجا بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟

از کجا بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟ این سوال جذابی هست که در ذهن بسیاری از کاربران اینستاگرامی وجود دارد. خیلی ها دوست دارند چه افرادی از پروفایل اینستاگرام شان در روز دیدن می کنند و پست های شان را چک می کنند. البته راه کار قطعی برای فهمیدن اینکه چه کسانی از پروفایل اینستاگرام تان دیدن می کنند و روزانه آن را چند را چک می کنند وجود ندارد! اما ما در این مقاله از سایت باملین قصد داریم تمام روش هایی که از طریق آن ها بشه فهمید چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟ را به شما توضیح می دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

 

از کجا بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک می کنند؟

واقعا چطور میشه فهمید چه کسانی از پروفایل اینستاگرام ما دیدن می کنند؟ همانطور که قبلا اشاره کردیم اینستاگرام در حفظ حریم خصوصی بسیار موفق عمل کرده و شما به هیچ وجه نمی توانید بفهمید که مستقیما چه افرادی از اینستاگرام شما در روز دیدن کرده اند. البته می توانید از طریق اینساین اینستاگرام میزان پروفایل ویزیت و ریچ و ایمپرشن پیج تان را ببینید. این کار را به راحتی می توانید انجام دهید که در ادامه بیشتر در موردش توضیح می دهیم. اما راه کارهایی هم وجود دارد برای اینکه ببینیم که چه کسانی اینستاگرام ما را چک می‌کنند؟ پس در ادامه همراه ما باشید.

 

آیا واقعا میشه فهمید چه کسانی از اینستاگرام ما دیدن کرده اند؟

دقیقا نمی توان فهمید که چه کسانی پیج اینستاگرام ما را دیده اند اما روش ها و اپلیکیشن هایی وجود دارند که از طریق آن ها می توانید بررسی کنید که چه کسانی پروفایل اینستاگرام شما را چک کرده اند. این برنامه خوراک افرادی است که می خواهند مچ پارتنرشون رو بگیرند. پس در ادامه همراه ما باشید تا به شما بگوییم چطور می توان فهمید چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند.

 

چگونه بفهمیم چه کسانی صفحه اینستاگرام ما را چک کرده اند؟

یکی از راه هایی که از طریق آن می توانید بهفمید چه کسانی پروفایل اینستاگرام شما را چک می کنند این است که پیج تان را به پیج بیزینسی تبدیل کنید. در این صورت می توانید آمار کاملی از بازدید کنندگان پیج اینستاگرام تان به دست بیاورید.

اگر قصد دارید که پیجتان را بیزینسی کنید، می‌توانید از دستورالعمل زیر کمک بگیرید و مراحل زیر را به ترتیب انجام بدهید:

  1. وارد صفحه اینستاگرام خود شوید و بر روی آیکون عکس پروفایل که در نوار پایین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
  2. با کلیک کردن بر روی آیکون عکس پروفایل در نوار پایین صفحه، وارد تب پروفایل می‌شوید.
  3. در تب پروفایل، مانند عکس زیر، بر روی آیکون سه خط که در گوشه سمت راست در بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
  4. با کلیک بر روی آیکون سه خط، منویی برایتان باز می‌شود که باید در آن از بین گزینه‌های موجود، گزینه setting را انتخاب کنید.
  5. بعد از اینکه گزینه setting را انتخاب کردید، صفحه جدیدی برایتان باز می‌شود که مانند تصویر زیر، باید در آن از بین گزینه‌های موجود، گزینه account را انتخاب کنید.
  6. بعد از انتخاب گزینه account، صفحه جدیدی برایتان باز می‌شود که باید مانند تصویر زیر، از بین گزینه‌های موجود در آن، گزینه switch to professional account را انتخاب کنید.
  7. با انتخاب گزینه switch to business account، اینستاگرام از شما سوالی می‌پرسد که باید بین گزینه business و creator، گزینه business را انتخاب کنید.

و تمام! حالا اکانت شما تبدیل به یک اکانت تجاری شده است و می‌توانید تعداد کسانی که از پست‌هایتان، چه عکس و چه فیلم، دیدن کرده‌اند را چک کنید.

البته، پیدا کردن کسانی که پستتان را لایک می‌کنند و در زیر آن کامنت می‌گذارند، مثل آب خوردن است. مثلا به عکس زیر نگاهی بیندازید:

 

 

بهترین ابزارها برای شناسایی افرادی که اینستاگرام ما را چک می کنند!

در این قسمت اپلیکیشن هایی را به شما معرفی می کنیم تا از طریق آن بتوانید متوجه شوید چه کسانی اینستاگرام شما را در طول روز و هفته و ماه چک کرده اند. حتی اگر می خواهید بدانید چه کسانی چند بار اینستاگرام شما را چک کرده اند هم این اپلیکیشن ها به دردتان می خورند.

 

InStalker

اپلیکیشن چه کسانی اینستاگرام ما را چک میکنند

این برنامه گزارش‌های منظمی درباره اشخاصی که اینستاگرام من شما چک می‌کنند تولید می‌کند. دانستن اینکه چه کسی من را در اینستاگرام چک می کند به دلایل گوناگونی می‌تواند مفید باشد.

این اپلیکیشن رایگان هنگامی که شخصی در پست، استوری یا ویدیوی اینستاگرام شما تعامل می‌کند، یک ناتیفیکیشن برای شما ارسال می کند.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانیم ببینیم چه کسی اینستاگرام ما را چک می‌کند؟ یکی از مهمترین دلایلی که باعث شد این اپلیکیشن را در لیست بگذاریم، این است که این اپلیکیشن فقط به بازدید های پروفایل شما کفایت نمی‌کند، بلکه کسانی که پست، استوری و لایو شما را دیده اند به شما گزارش می‌دهد.

 

Influxy

اپلیکیشن چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند

Influxy به گونه ای طراحی شده است که به شما امکان می دهد هر گونه تغییر در لیست فالوور ها و یا فالوینگ های خود را پیگیری کنید. می‌توانید ببینید که در تمامی شبکه‌های اجتماعی بلاک، آنبلاک و یا لغو اشتراک خود هستید. این امکان وجود دارد که بررسی کنید آیا فردی شما را آنفالو کرده و یا نام و نام کاربری خود را تغییر داده است یا خیر.

آیا می خواهید بدانید چه کسانی از پروفایل شما بازدید می‌کنند؟

می‌توانید اپلیکیشن Influxy را دانلود کرده و نصب کنید. سپس به آسانی می‌توانید ببینید که چه کسی، چه زمانی از پروفایل و استوری‌های اینستاگرام شما بازدید می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید به راحتی بفهمید چه کسانی از پروفایل شما بازدید کرده اند، چه کسانی پست های شما ره دیده ولی لایک نکرده اند و کلی ویژگی دیگر…

 

WProfile

با استفاده از WProfile می‌توانید به راحتی بفهمید که چه کسانی پروفایل شما را میبینند، کسانی که از پروفایل شما بازدید می‌کنند بیشتر فالوور های شما هستند یا افراد ناشناس؛ چه کسانی استوری شما را دانلود می‌کنند و صد ها قابلیت دیگر…

پس از این که این اپلیکیشن را تست کنید متوجه می‌شوید، این اپلیکیشن علاوه بر ساده بودن خود، رابط کاربری بسیار جذابی دارد و استفاده کردن از این اپلیکیشن به یکی از عادت های روزانه شما تبدیل می‌شود.

 

XProfile

با استفاده از اپلیکیشن XProfile می‌توانید چهار چشمی فالوور های خود را زیر نظر داشته باشید، برای تهیه این اپلیکیشن می‌توانید هم از طریق اندروید و هم از طریق IOS این اپلیکیشن را نصب کرده و به راحتی از آن استفاده کنید.

 

جمع بندی و پایان مقاله

خب در این مقاله هم به سوال مهم از کجا بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟ جواب دادیم. امیدواریم با ابزارهایی که به شما معرفی کردیم بتوانیم متوجه این شوید که چه کسانی اینستاگرام شما را چک می کنند. امیدواریم از مقاله آموزشی هم استفاده کافی را برده باشید. اگر سوالی در این مورد داشتید حتما از ما بپرسید.