حذف تبلیغات و پیامک های تبلیغاتی ایرانسل برای همیشه

پیامک های تبلیغاتی گاهی اوقات به قدری خسته کننده و آزاردهنده می شوند که نمی دانیم چه کار کنیم. اما برای این مشکل راه حلی وجود دارد که با استفاده از آن از شر اس ام اس های تبلیغاتی خلاص می شوید. در این مطلب از باملین قصد داریم روش حذف تبلیغات و پیامک های تبلیغاتی ایرانسل برای همیشه را آموزش دهیم تا بتوانید این مشکل را حل کنید.

 

روش های حذف تبلیغات و پیامک های تبلیغاتی ایرانسل

 

  1. حذف خدمات فعال ایرانسل با کد دستوری

 

ساده ترین راه برای حذف تبلیغات ایرانسل و غیر فعال کردن پیامک تبلیغاتی ایرانسل، استفاده از کد دستوری لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل است. با شماره گیری کد دستوری *۸۰۰# که در آن سه گزینه را مشاهده می‌کنید. گزینه اول قطع پیامک تبلیغاتی است، گزینه دوم مربوط به خدمات محتوایی یا همان پیامک‌های ارزش افزوده می‌شود و گزینه سوم استعلام از تمام خدامات فعال برای خط ایرانسل است.

بنابراین شما می‌توانید با شماره‌گیری کد *۸۰۰*۱# برای همیشه از شر پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل راحت شوید. با شماره‌گیری کد *۸۰۰*۲# نیز می‌توان نسبت به لغو سرویس ارزش افزوده که منجر به کاهش شارژ ایرانسل می‌شود، اقدام کنید. در نظر داشته باشید با شماره گیری این کد همه سرویس‌های افزوده شما برای همیشه قطع خواهند شد. اگر قصد ندارید همه سرویس‌ها را حذف کنید و به دنبال لغو یک سرویس ارزش افزوده خاص هستید، کافی است تا کلمه «لغو» یا «OFF» را از طریق خط خود به سرشماره پیامک سرویس افزوده‌ای که از آن ناراضی هستید ارسال کنید.

اگر هم نمی‌دانید کدام سرویس‌ها از اعتبار ایرانسل شما می‌کاهد برای اطلاع از سرویس‌های فعال روی خط ایرانسل خود کافی است کد دستوری *۸۰۰*۳# را شماره گیری کنید. به این ترتیب می‌توانید از سرویس‌های فعال خود را اعم از پیام‌های ارزش افزوده و خدمات محتوایی ایرانسل استعلام بگیرید و نسبت به لغو آنها اقدام کنید. به این ترتیب می‌توانید پیامک‌های مفید ارزش افزوده را دریافت کرده و گزینه‌های سودجو و غیر مفید را لغو کنید.

 

  1. حذف پیامک های تبلیغاتی از برنامه ایرانسل من

شما می‌توانید از اپلیکیشن ایرانسل من نیز برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل استفاده کنید. برای اینکار بعد از ورود به نرم افزار، گزینه منو (۳ خط بالای صفحه) را انتخاب کنید. حالا گزینه پرونده را انتخاب کرده و وارد تب تنظیمات شوید. در این تب می‌توانید گزینه مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی را مشاهده کنید. با انتخاب این گزینه، کافی است تا در صفحه جدید روی غیر فعال سازی بزنید تا تمامی پیامک‌های تبلیغاتی شما لغو شود.

اگر قصد فعال سازی مجدد پیامک تبلیغاتی ایرانسل را دارید کافی است تا مجدداً وارد این صفحه شوید و این بار گزینه فعال سازی به شما نمایش داده خواهد شد. شرایط در همراه اول کمی متفاوت است و بعد از لغو مسیر طولانی‌تری را پیش روی خود دارید. در این مورد مقاله فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول می‌تواند اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

 

  1. حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل با ارسال پیامک

یکی دیگر از روش‌های حذف تبلیغات ایرانسل، غیر فعال کردن پیامک تبلیغاتی ایرانسل از طریق ارسال پیامک و تماس با پشتیبانی است. شما می‌توانید با ارسال عدد ۲ به شماره ۵۰۰۵ خط خود را وارد بلک لیست تبلیغاتی کنید و کلیه پیام‌های تبلیغاتی ایرانسل را حذف کنید. علاوه بر این، ایرانسل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا از طریق تماس با شماره تلفن ۷۰۰ و پشتیبانی ایرانسل نیز پیامک‌های تبلیغاتی را لغو کنید. بعد از تماس با پشتیبانی کافی است تا از اپراتور درخواست لغو سرویس پیامک تبلیغاتی ایرانسل را داشته باشید. دقت کنید در همه این روش‌ها معمولاً زمان کوتاهی در حدود ۲۴ ساعت باید صبر کنید تا درخواست لغو شما از سوی اپراتور انجام گیرد.

 

  1. کد دستوری ایرانسل برای حذف پیامک تبلیغاتی

علاوه بر کد حذف تبلیغات #۸۰۰* که قبل‌تر به آن پرداختیم، می‌توانید از کد دستوری لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل هم استفاده کنید. این کد مختص مشترکین این اپراتور است. برای استفاده از آن باید #۵۰۰۶* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید. سپس عدد ۱ را ارسال کنید. در مرحله بعدی برای عدم دریافت تبلیغات، عدد ۲ را ارسال کنید. با انجام این کار نتیجه بلافاصله به‌شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.