چجوری میشه تو تلگرام استوری گذاشت؟

یکی از سوالات متداول شما دوستان این است که چجوری میشه تو تلگرام استوری گذاشت؟ یا اینکه استوری تلگرام کجاست؟ تا چند روز پیش که این قابلیت فقط در نسخه های پریمیوم تلگرام فعال بود هرکسی نمی توانست در تلگرام استوری منتشر کند اما حالا این قابلیت برای همه کاربران تلگرام فعال است و می توانند ازش استفاده کنند. اگر دوست دارید در تلگرام استوری بزارید اما نمی دانید چجوری؟! در این مطلب از سایت باملین همراه ما باشید چون قرار است آموزش تصویری گذاشتن استوری در تلگرام را به شما ارائه کنیم.

 

استوری تلگرام کجاست؟

تلگرام یکی از برنامه‌های پیام‌رسان محبوب به شمار آمده که ویژگی‌ جدیدی به نام استوری (Story) را اضافه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌ها و ویدئوهایی مورد نظر خود را به اشتراک بگذارند. البته این استوری‌ها مانند آنچه در سایر رسانه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام شاهد آن هستیم، پس از گذشت ۲۴ ساعت به صورت خودکار حذف می‌شوند.

استوری تلگرام، راهی سرگرم‌کننده برای به اشتراک گذاری لحظات جذاب با دوستان و دنبال‌کنندگان ارائه می‌دهد. استوری تلگرام نوار بالایی اپلیکیشن تلگرام (دقیقا مثل اینستاگرام) است که می توانید در آن قسمت استوری دوستان تان را مشاهده کنید.

 

آموزش تصویری گذاشتن استوری در تلگرام

چگونه استوری تلگرام را فعال کنیم؟ برای این کار کافیه مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید. قبل از هر اقدامی ابتدا ورژن آخر تلگرام را روی گوشی خود نصب کنید یا از اپ مارکت ها آن را بروزرسانی کنید.

 

  1. با پایین کشیدن صفحه چت صفحه اصلی تلگرام گزینه‌ای به شکل دوربین عکاسی ظاهر و سپس صفحه استوری تلگرام باز می‌شه.
  2. در این صفحه می‌تونید عکس یا فیلم خودتون رو که قصد استوری گذاشتن اون رو دارید، با لمس گزینه دایره شکل پایین صفحه بگیرید.
  3. با ابزاری که در پایین عکس یا فیلم گرفته شده، می‌تونید استوری خودتون رو به شکل دلخواه‌تون تغییر بدید.
  4. در انتها برای انتشار استوری‌تون بر روی گزینه آبی رنگ پایین صفحه که به شکل نماد تلگرام هست رو لمس کنید.

آموزش گذاشتن استوری در تلگرام

 

در این مقاله به شما یاد دادیم که چجوری میشه تو تلگرام استوری گذاشت؟ اگر سوالی در این زمینه داشتید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ بدهیم.