چرا پست های لایک شده در اینستا نمیاد؟

چرا پست های لایک شده در اینستا نمیاد؟ گاهی اوقات ممکن است کنجکاو شوید که کدام پست ها را در گذشته در اینستاگرام لایک کرده اید و یا به هر دلیلی به دنبال یک پست اینستاگرام باشید که آن را قبلا لایک کرده اید. آیا راهی وجود دارد که پست های لایک شده در اینستاگرام را پیدا کنیم؟ در این مطلب از باملین به بررسی این موضوع می پردازیم و راه های مشاهده لایک پست های اینستاگرام را بیان می کنیم.

مشاهده لایک پست‌های اینستاگرام

در این قسمت به طور کامل درباره مشاهده پست‌های لایک شده در اینستاگرام توضیح می‌دهیم. پس بهتر است کار را شروع کنیم و برویم به سراغ پیداکردن پست‌هایی که ما آن‌ها را لایک کرده‌ایم، قدم به قدم پیش می‌رویم تا به آن‌ها دسترسی پیدا کنیم.

قبل از هر چیزی باید آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کنید. برای این کار خیلی راحت با مراجعه به گوگل پلی استور می‌توانید آخرین نسخه اندروید و هم چنین از اپل استور آخرین نسخه آی او اس را دانلود کنید. سپس  وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به صفحه فید خود بروید.

حالا باید به قسمت تنظیمات بروید. برای ورود به قسمت تنظیمات، علامت سه خط در بالای صفحه را بفشارید و سپس در پایینِ منوی کشویی که باز می‌شود، گزینه تنظیمات را مشاهده می‌کنید. آن را بفشارید.

حالا شما در بخش تنظیمات هستید و به انواع تنظیماتِ اینستاگرام دسترسی دارید. سپس باید به دنبال گزینه «Account » باشید، آن را بفشارید و وارد بخش «Account » شوید.

اینستاگرام یک گزینه به نام « Posts you’ve Liked» قرار داده است که به معنای پست‌های لایک شده در اینستا است.

 

به صاحبان پیج‌ها و بلاگرها کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی لایک پست‌های صفحات خود را ببیند و دیگر نیازی به جستجو در بین هزاران و میلیون‌ها پست مختلف ندارند. با کلیک بر روی این گزینه می‌توانید تمامی پست‌هایی که لایک نموده‌اید را دسترسی پیدا کرده و از میزان محبوبیت پیجتان مطلع شوید.

یکی از روش هایی که باعث رشد شما در اینستاگرام می شود و تعاملات اکانت شما را بالا می برد خرید فالوور لایکی است. شما با خرید فالوور لایکی، می توانید به راحتی پست های خود را وارد اکسپلور کنید.

آیا کسی متوجه می شود که ما یک تصویر را لایک کرده‌ایم؟

آیا کسی متوجه لایک تصاویر خواهد شد؟ بله، قابلیت مشاهده پست‌های لایک شده در اینستاگرام وجود دارد و هرکسی به راحتی تعداد لایک‌های مطالب را می‌بیند. البته امکانات اینستاگرام هر روز در حال تغییر است. می‌توان گفت که آپدیت‌های جدید به سمت بهبود سوق پیدا می‌کنند. البته شاید در نسخه‌های جدید این قابلیت وجود نداشته باشد.

دیدن لایک مطالب در اینستاگرام فارسی

آیا قابلیت مشاهده پست‌های لایک شده در اینستاگرام با زبان فارسی وجود دارد؟ باید خدمتتان عرض کنیم که اگر زبان انگلیسی شما خوب نباشد و نمی‌توانید به سادگی گزینه‌ها را پیدا کنید.