چطور تو اینستاگرام تگ کنیم؟ (آموزش منشن کردن در اینستاگرام)

چطور تو اینستا تگ کنیم؟ یکی از سوالات متداول کاربران اینستاگرام است که قصد داریم در این مقاله از سایت باملین به آن بپردازیم. نحوه تگ کردن دیگران در اینستاگرام کار سختی نیست فقط کافیه تا پایان این آموزش همراه ما باشید. پس اگر دنبال سوال چطور تو اینستا تگ کنیم؟ هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

چطور تو اینستا تگ کنیم؟

شما در اینستاگرام به چهار شیوه و در چهار قسمت مختلف اینستاگرام می توانید دیگران را تگ کنید؛ این قسمت ها عبارتند  از: تگ کردن  در قسمت پست های اینستاگرام تگ کردن در قسمت کامنت های اینستاگرام تگ کردن در قسمت استوری های اینستاگرام تگ کردن در قسمت بیوی اینستاگرام تگ کردن در قسمت کپشن پست های در اینستاگرام

 

آموزش تگ کردن دیگران در اینستاگرام

شما وقتی که می خواهید یک پست را به صفحه اینستاگرامتان ارسال کنید چه می کنید؟ حتما می دانید که روش این کار به این شکل هست که شما ابتدا به صفحه اینستاگرام خودتان می روید وروی علامت + پایین صفحه می زنید سپس به صفحه ای هدایت می شوید که باید از میان ویدئوها و عکس هایتان آن مواردی که می خواهید پست شان کنید را انتخاب کنید و پس از اعمال افکت های مورد نیاز محتوا را ارسال می کنید که پس از ارسال مشاهده می کنید که از شما خواسته می شود قبل از ارسال چند جای خالی را برای اینستاگرام پر کنید.

آموزش منشن کردن در پست اینستاگرام

برای مثال اگر می خواهید پست تان لوکیشن داشته باشد این همان جایی است که باید از آن اقدام کنید و همچنین یک سری موارد دیگر هم هست که می توانید آن ها را پر کنید و یکی از آن ها  نیز گزینه تگ کردن هست که در آن شما می توانید افرادی را که می خواهید، تگ کنید آدرس این افراد را در این قسمت  می آورید و نحوه انجام این  افزودن نیز به این  شکل هست که شما روی قسمت tag people  می زنید وبرایتان صفحه ای با آدرس افراد مختلف می  آورد که با انتخاب هریک می  توانید او را تگ کنید. اگر نام فرد در میان لیست نبود می توانید اسم کاربری  او را سرچ کنید. پس از انتخاب موارد علامت فلش را از بالای صفحه انتخاب می کنید تا پست تان ارسال شود. نکته ای که باید بدانید این هست که تا بیست نفر را می توانید به لیست تان برای تگ کردن اضافه کنید.

 

خب در این آموزش هم به سوال پر تکرار چطور تو اینستا تگ کنیم؟ پاسخ دادیم. اگر در تگ کردن یا منشن کردن افراد در اینستاگرام مشکلی داشتید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید. امیدواریم از این مقاله آموزشی هم استفاده کرده باشید.