استایل تینیجری پسرانه و دخترانه ایرانی ۱۴۰۳

بهترین استایل دخترانه و پسرانه برای تینیجرها چیست؟ نوجوانان ۱۲ تا ۱۹ ساله را امروزه تینیجر می گویند و استایل های خاصی برای این قشر سنی طراحی شده است. البته به جز استایل و نوع لباس پوشیدن، طرز فکر، طرز حرف زدن و آداب اجتماعی تینیجرها هم با دیگر اقشار متفاوت است. در این مطلب از باملین قصد داریم بهترین استایل تینیجری پسرانه و دخترانه ایرانی را برای سال جدید معرفی کنیم.

 

 

استایل تینیجری چیست؟

آیا تینیجرها به  رنگ خاصی علاقه دارند؟ آیا سبک خاصی از پوشش را می‌پسندند؟ آیا لباس‌های آنها را بقیه سنین هم دوست دارند؟

لباس و سبک پوشش تینیجرها مخصوص به خودشان است. از کیف و کفش گرفته تا شلوار و جوراب طوری می‌پوشند که کاملا مشخص است و نسبت به بقیه افراد کاملا تفاوت دارند.

کفش

تینیجرها معمولا کفش‌های ونس و کانورس را به بقیه مدل‌ها ترجیح می‌دهند. کمتر دختر و پسری را در این محدوده سنی می‌بینید که دستکم یک کفش ونس یا کانورس نداشته باشد! این مساله ربطی به نقطه جغرافیایی هم ندارد، در تمام دنیا الگوها به هم نزدیک شده است و دختران و پسران نوجوان از آن تبعیت می‌کنند.

این دو نوع کفش به راحتی با سبک‌های مختلف شلوار ست می‌شود و برای آنها از محبوبیت زیادی برخوردار است. کفش‌های کانورس ساقدار را بیشتر در فصل سرد سال استفاده می‌کنند و البته تینیجرها به هیچ محدودیتی اهمیت نمی‌دهند! ممکن است شما در فصل‌های گرم سال هم کفش‌های ساقدار را در پایشان ببینید و این اصلا تعجبی ندارد!

تیشرت و هودی

اگر به ظاهر یک دختر یا پسر تینیجر به خوبی دقت کرده باشید تیشرت‌های لانگ (بلند و گشاد) و هودی‌هایی از این دست حتما در کمد لباس‌هایشان به وفور یافت می‌شود! دیگر لباس‌های جذب و اندامی را بر تن نوجوانان نخواهید دید. آنها از هرچه راحت‌تر باشد بیشتر استقبال می‌کنند. حتی در انتخاب دورس هم اینگونه انتخاب می‌کنند، هرچه گشادتر و بلندتر باشد طرفدارانش هم بیشتر خواهد بود!

شلوار

شلوارهای کارگو را دقت کرده‌اید؟ شلوارهای راسته گشاد و بلند که در لبه‌ی دمپای آنها کش یا نواری وجود دارد. چندین و چند جیب دارد و اصلا جنسیت بردار نیست! دختر و پسر به آن علاقه مندند.

شلوارهای بگ و نیم بگ هم در بین تینیجرها از محبوبیت زیادی برخوردار است. در عین حال به شلوارهای مام استایل و مام فیت هم روی خوش نشان می‌دهند. ولی دیگر از شلوار اسکینی و بوتکات خبری نیست.

پیراهن و شومیز

پیراهن‌هایی با طرح پارچه‌های چهارخانه مخصوص دختر و پسر در همه جا به چشم می‌خورد. تینیجرها این نوع پیراهن‌ها را بر روی تیشرت‌های ساده می‌پوشند و دکمه‌هایش را باز می‌گذارند.

دختران و پسران این محدوده سنی از هرچه تکلف است بیزارند و این را در ظاهرشان هم به خوبی به نمایش می‌گذارند. هرچه راحتتر مورعلاقه‌تر!