تولید و چاپ تیشرت و کلاه تبلیغاتی ۱ روزه از کجا ؟

تیشرت و کلاه تبلیغاتی از بهترین ابزار های تبلیغاتی خصوصا در نمایشگاه ها و فروشگاه ها به شمار می آیند. کلاه تبلیغاتی اغلب بهترین وسیله برای تبلیغات پیک ها به شمار می آید. با گسترش فعالیت پیک های موتوری استفاده از کلاه تبلیغاتی و تیشرت تبلیغاتی و چاپ روی آنها افزایش چشمگیری پیدا کرده است. در ادامه قرار است در مورد چاپ تیشرت و کلاه تبلیغاتی و مزایای آن برای کسب و کارها بیشتر صحبت کنیم. برای سفارش چاپ تیشرت به صفحه چاپ تیشرت تبلیغاتی مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۱۷۱۵۰۳۲ در تماس باشید.

آیا تیشرت های شخصی هدایای تبلیغاتی عالی هستند؟

تیشرت های شخصی یا مارک دار هدایای تبلیغاتی عالی هستند. ایجاد این آیتم های تبلیغاتی آسان، مقرون به صرفه، محبوب هستند و می توانند به شما کمک کنند تا در کمپین بازاریابی خود نقاط عطفی را کسب کنید. به دلیل محبوبیت آن ها، کارمندان شما می توانند آنه ا را بپوشند و همه آن ها را در هر کجا که هستند یا هر کجا که می روند، سفیران برند می کنند، حتی اگر از آن بی خبر باشند.

آن ها هدایای متفکرانه و مفیدی هستند که بسیار مورد قدردانی قرار می گیرند و با اشتیاق زیاد دریافت می شوند، بنابراین به شما کمک می کنند پیام برند خود را با موفقیت منتقل کنید. از آنجایی که سفارشی ‌سازی محصول بهترین راه برای اشتراک ‌گذاری هدف فعلی یک شرکت است، این تیشرت های تبلیغاتی می‌ توانند پوشش نامحدود و دید بالایی را با هزینه‌ های کم به شما ارائه دهند.

آن ها کالاهای تبلیغاتی خوبی برای تولید سرنخ، تعامل، تبدیل و حفظ هستند. همچنین، آن ها می توانند به عنوان آهنربای فروش برای افزایش آگاهی از برند، تسریع فروش، پرورش روابط با کارمندان، مشتریان، مشتریان بالقوه و ذینفعان استفاده شوند. شما به سختی می توانید با یک تیشرت شخصی به عنوان یک لباس تجاری سفارشی اشتباه کنید.

مزایای کلاه های تبلیغاتی برای کسب و کار شما چیست؟

مزایای کلاه های تبلیغاتی برای کسب و کار شما چیست؟

نام تجاری تجاری به شدت بر ابزار تبلیغاتی مانند تیشرت های سفارشی و بطری های آب متکی است. اگر شرکتی از اقلام تبلیغاتی برای تبلیغات استفاده کند، احتمالاً شاهد فروش بالاتر و بازگشت سرمایه (ROI) بهتری خواهد بود. کلاه های تبلیغاتی از جمله محبوب ترین این محصولات هستند که طیف گسترده ای از مزیت ها مانند یکی از مقرون به صرفه ترین اقلام تبلیغاتی را ارائه می دهند، به عنوان کالاهای بدون جنسیت عمل می کنند و به تبلیغ برند شما کمک می کنند.

کسب و کارها در همه زمینه ها می توانند از استفاده از کلاه های تبلیغاتی به عنوان یک ابزار بازاریابی بهره مند شوند. این موارد را می توان در طیف گسترده ای از اشکال و رنگ ها سفارشی کرد. آن ها برای هر کسب و کاری ایده آل هستند. برای خرید و چاپ کلاه تبلیغاتی در سایز و انواع مختلف می توانید به صفحه چاپ کلاه تبلیغاتی رفته و یا با شماره ۰۹۱۲۱۷۱۵۰۳۲ در تماس باشید.

در اینجا نگاهی به مزایایی که کلاه های تبلیغاتی برای مشاغل در هر اندازه به ارمغان می آورند، شده است.

کلاه ها تبلیغات مفیدی هستند

اگر از کلاه های تبلیغاتی استفاده کنید، نام شرکت شما بیشتر شناخته می شود. این کلاه های تبلیغاتی که توسط کارمندان، مشتریان بالقوه یا مشتریان شما استفاده می شوند به تبلیغ شرکت شما کمک می کند. مطمئن شوید که رنگ ها و طرح های کلاه تبلیغاتی به درستی انتخاب شده اند.

این کار به مخاطبان مورد نظر شما کمک می کند تا با برند شرکت شما ارتباط برقرار کنند. اگر کلاه ها کنجکاوی آن ها را بیدار کنند، احتمالاً مخاطبان هدف شما به محصولات و خدمات شما علاقه مند می شوند. علاوه بر این، این کار تأثیر مثبتی بر تجارت شما خواهد داشت.

کلاه ها اقلام تبلیغاتی مقرون به صرفه ای می باشند

راه های مختلفی برای تبلیغ یک شرکت یا برند وجود دارد. برای استارتاپ ها و شرکت های کوچک، بودجه نقش اصلی را ایفا می کند. این کلاه ها یک استراتژی برندسازی مقرون به صرفه و موثر برای این مشاغل هستند.

شما ممکن است در مدت کوتاهی کلاه تبلیغاتی خود را با لوگو خود چاپ یا گلدوزی کنید. انجام این کار به شما در صرفه جویی در زمان و همچنین پول در دراز مدت کمک می کند.

چرا خرید و تولید بج سینه در کنار تیشرت تبلیغاتی اینقدر پر طرفدار است؟

بج سینه یکی از کالاهای پر مصرفی است که اغلب در همایش ها و نمایشگاه ها برای شناخت بیشتر برند به کار می رود. بج سینه اغلب با نام های بج کت، اتیکت سینه یا دکمه سینه نیز شناخته میشود. حداقل سفارش این بج های سینه ۱۰ عدد است و در کمترین زمان آماده می شود. برای گرفتن مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش خود با شماره  ۰۹۱۲۱۷۱۵۰۳۲ در تماس باشید.

کدام رنگ تیشرت تبلیغاتی بیشترین فروش را دارد؟

جالب توجه است که رنگ نقش مهمی ایفا می کند، زیرا می تواند تلاش های بازاریابی شما را بهبود بخشد یا خراب کند. از آنجایی که می ‌خواهید به اهداف بازاریابی یا تبلیغات خود برسید، همیشه بهتر است به سراغ رنگ‌ هایی بروید که بیشترین فروش را دارند، مخصوصاً زمانی که تیشرت های خود را برای لباس ‌های تجاری سفارشی یا خرده‌ فروشی تنظیم می‌ کنید.

مطالعات نشان داده ‌اند که رنگ‌ های خنثی مانند سیاه، سفید، قهوه‌ ای و خاکستری بیشترین فروش را دارند، زیرا به‌ طور گسترده مورد پذیرش، خرید و پوشیدن تعداد زیادی از مردم هستند. این رنگ های خنثی پس زمینه خوبی برای لوگو، طرح ها، چاپ و گلدوزی شما ارائه می دهند. این رنگ ها همچنین شیک، مد روز، همه کاره و به راحتی پوشیده می شوند.

مشکی یک انتخاب عالی است، زیرا ویژگی ‌ها و معنی زیادی را به تصویر می‌ کشد که مصرف‌ کنندگان ممکن است ناخودآگاه خود را با آن‌ ها مرتبط کنند و خرید را ترجیح دهند. این ویژگی ها شامل اعتماد به نفس، کنترل، قدرت، نظم، استقلال، اراده، قدرت و هوش است. رنگ های دیگری مانند قهوه ای، سفید و خاکستری نیز از رنگ های پرطرفدار و متداول به عنوان انتخابی برای تیشرت های تبلیغاتی هستند.

بنابراین، اگر می‌ خواهید با موفقیت بر تصمیم مشتری یا کارمندان خود تأثیر بگذارید و از طریق تیشرت ‌های شرکتی مارک دار، شور و شوق را تشویق کنید، انتخاب رنگ قبل از سفارش و چاپ، بسیار مهم است.

چرا خرید و چاپ ساک دستی های پارچه ای در کنار تیشرت تبلیغاتی در نمایشگاه؟

چرا خرید و تولید بج سینه در کنار تیشرت تبلیغاتی اینقدر پر طرفدار است؟

ساک دستی پارچه ای برای اغلب کسب و کارهایی که برای حمل کالاهای سنگین خود نیاز به یک کیسه یا ساک دستی مقاوم دارند، قابل استفاده است. ساک دستی پارچه ای تنها بسته بندی مقاومی است که برای کالاهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و می توان براحتی بر روی آن لوگو شرکت یا آن کسب و کار را چاپ کرد. یکی دیگر از مزیت های بی شمار ساک دستی پارچه ای تنوع رنگی بالای آن است.

با استحکام بالا، ظرفیت باربری خوب: با داشتن خواص رزین مصنوعی، پارچه سوزنی دارای کشش بالا و ظرفیت باربری خوب است. یک ساک دستی پارچه ای دارای ظرفیت ۳ تا ۱۰ کیلوگرم است، بنابراین کاربر می تواند در هدف و موقعیت استفاده خود انعطاف پذیر باشد.

سازگار با محیط زیست: پارچه سوزنی توسط وزارت بهداشت تایید شده است که در محیط طبیعی تنها ۲-۳ سال تجزیه می شود، بنابراین باعث آلودگی محیط زیست نمی شود و بر سلامت انسان تأثیر نمی گذارد. این نیز یکی از دلایل اصلی است که چرا امروزه ساک دستی های پارچه ای مورد علاقه و استفاده بسیاری از مصرف کنندگان است.

تنوع رنگ: به دلیل اینکه از مواد نبافته ساخته شده است، سازنده به راحتی می تواند رنگ ها را مطابق با سلیقه مصرف کنندگان تنظیم کند.

چاپ آسان: ساک دستی پارچه ای امکان چاپ آسان روی سطح را با نمایش واضح اطلاعات و تصاویر فراهم می کند تا تولید کنندگان بتوانند آدرس، آرم، شماره تلفن را برای اهداف تبلیغاتی چاپ کنند.

چرا خرید و چاپ پوشه دکمه دار در کنار چاپ تیشرت و کلاه برای شرکت ها مفید است ؟

پوشه دکمه دار یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار مفید، ماندگار و پرکاربرد است. پوشه های دکمه دار بسیار مقرون به صرفه هستند، زیرا هم عمر بالایی دارند و  هم قیمت بسیار ارزان تری دارند. آن ها در نمایشگاه ها اغلب به همراه خودکار تبلیغاتی برای ارائه اقلام چاپی مانند کاتالوگ، بروشور و کارت ویزیت به بازدیدکنندگان و میهمانان استفاده می شوند.

تیشرت تبلیغاتی با کیفیت چه وزنی دارد؟

همانطور که رنگ و کیفیت انتخاب تیشرت را تعیین می کند، وزن آن را نیز باید در نظر گرفت. وزن یک پیراهن با GSM (گرم بر متر مربع) اندازه گیری می شود که نشان دهنده چگالی مواد است.

وزن یک تیشرت با کیفیت تبلیغاتی خوب باید بین ۱۵۰GSM تا ۱۸۰GSM باشد. این محدوده مناسبی است که تضمین می کند تیشرت خیلی نازک یا ضخیم نخواهد بود که بر دوام آن تأثیر می گذارد. اگر تیشرت مارک دار خیلی نازک باشد، می تواند به راحتی پاره شود، مستعد جمع شدن باشد، به راحتی محو شود، شفاف شود و در دراز مدت توسط کاربر یا مصرف کننده رها شود.

از سوی دیگر، اگر تیشرت مارک بیش از حد ضخیم باشد، اغلب پوشیده نمی ‌شود، زیرا مصرف ‌کننده را در روزهای گرم به راحتی عرق می ‌کند و در نتیجه پوشیدن آن، او را ناراحت می ‌کند. بنابراین، برای مصرف ‌کنندگانی که درگیر فعالیت ‌ها هستند و مخاطبان عام، ۱۵۰GSM-155GSM برای خرده ‌فروشی و توزیع در رویدادهای تبلیغاتی توصیه می ‌شود، در حالی که تیشرت ‌های برند تجاری شما، وزن ۱۶۰GSM-180GSM توصیه می‌ شود.

از آنجایی که افزایش وزن روی قیمت تیشرت نیز تاثیر می گذارد، بهتر است همیشه به سراغ ۱۶۰GSM بروید. همچنین باید بدانید که رنگ ها و نوع جنس می تواند بر وزن تیشرت ها تاثیر بگذارد. رنگ ‌آمیزی باعث می‌ شود که تیشرت وزن بیشتری داشته باشد، در حالی که تیشرت های نخی باعث سبک ‌تر و نرم‌ تر شدن تیشرت می ‌شود.

چاپ هولوگرام چه کاربردی در کنار کلاه تبلیغاتی دارد ؟

هولوگرام می تواند برای تلاش های بازاریابی استفاده شود، با هولوگرام طراحی شده برای جلب توجه رهگذران. این می تواند شامل تبلیغاتی باشد که فروش محصول جدید را تبلیغ می کند. به این ترتیب، هولوگرام به شرکت ها اجازه می دهد تا محصولات خود را به روشی بسیار موثر تبلیغ کنند.

چاپ هولوگرام می تواند برای بازاریابی و تبلیغات و بسته بندی در شرکت ها استفاده شود. در سال های اخیر، شرکت ها شروع به ایجاد کمپین های بازاریابی با استفاده از هولوگرام کرده اند که برای تبلیغ یک محصول یا یک برند طراحی شده اند. به عنوان مثال، یک تبلیغ کننده ممکن است هولوگرام تولید یا چاپ کند تا محصول خود را تبلیغ کند. هولوگرام را می توان در قفسه یا در ویترین فروشگاه ها و روی اغلب محصولات مشاهده کرد. برای سفارش تولید و چاپ هولوگرام می توانید با شماره ۰۹۱۲۱۷۱۵۰۳۲ در تماس باشید.

چرا چاپ کلاه و تیشرت ورزشی تبلیغاتی ۲۴ ساعته در بهار گیفت ؟

اگر برای شما نیز دغدغه است که هدایای تبلیغاتی خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از یکی از معتبرترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی در ایران یعنی مجموعه بهار گیفت بازدید کنید.

فروشگاه هدایای تبلیغاتی بهار گیفت ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی مهندسی، هدایای تبلیغاتی نوروزی، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال که از انواع این هدایا می توان به بج سینه، پوشه دکمه دار، خودکار تبلیغاتی، آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، چاپ تیشرت تبلیغاتی، چاپ پرچم تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی ماگ، سررسید و تقویم رومیزی و دیواری، انواع تندیس و کاپ قهرمانی، لوح تقدیر، جلد لوح تقدیر، فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و … می باشد، می توان اشاره کرد.

شما می توانید با مراجعه به سایت https://www.bahargift.com از نمونه کارهای این فروشگاه دیدین کنید و با شماره گیری ۰۹۱۲۱۷۱۵۰۳۲ از مشاوره رایگان بهره ببرید.