راهنمای انتخاب یک آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی خوب در تهران

به گزارش باملین، انتخاب بهترین آزمایشگاه ژنتیکی-پزشکی به جهت تاثیرگذاری بالای نتایج آزمایشگاهی، بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد. نتایج چکاپ‌هایی که آزمایشگاه‌ها ارائه می‌دهند در تشخیص عفونت‌ها و بیماری‌ها، انتخاب روش‌های درمانی و تجویز داروها نقش تعیین‌کننده‌ای را ایفاء می‌نماید. لذا، انتخاب بهترین آزمایشگاه تهران جهت کسب اطلاع دقیق از وضعیت سلامت بدن و کمبودهای آن لازم می‌باشد.

معیارهایی مثل تجهیزات و دستگاه‌های آزمایشگاه، تجربه، مهارت و تخصص کادر آزمایشگاه، میزان دقت و صحت نتایج آزمایشات، کیفیت و میزان پشتیبانی و خدمات آزمایشگاهی، تعرفه‌ها و هزینه‌های خدمات ارائه شده توسط آزمایشگاه، محیط و مکان آزمایشگاه و سایر موارد، از معیارهای مهمی هستند که در انتخاب بهترین آزمایشگاه باید به آن توجه نمود.

برخورداری از استانداردها و مجوزهای لازم از مراجع ذیربط و ذیصلاح، توجه به نظرات و تجربیات افراد مراجعه‌کننده به آزمایشگاه و بررسی آنها، ارزیابی و مقایسه آزمایشگاه‌های مختلف از بابت کیفیت و گستردگی خدمات و همچنین هزینه‌های آنها، از نکات دیگری که در انتخاب بهترین آزمایشگاه تهران باید در نظر گرفت.

یک آزمایشگاه تهران برای آنکه بتواند به عنوان بهترین آزمایشگاه تهران شناخته شود باید علاوه بر ارائه خدمات آزمایشگاهی متنوع، همانند مشاوره ژنتیک، آزمایش در منزل و محل کار، تست پاپ اسمیر، آزمایش غربالگری، تست تعیین جنسیت، آزمایش ادرار، آزمایش خون، تست DNA، آزمایش هورمونی و…، نتایج آزمایشات را به درست‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن ارائه نماید. نتایج باید به نحوی باشند که بتوان به آنها اطمینان کرد. همچنین، قیمت‌ها و هزینه‌های خدمات چنین آزمایشگاهی نباید زیاد باشد، تا افراد و قشرهای بیشتری بتوانند از آنها بهره‌مند شوند. تعرفه‌های خدمات آزمایشگاهی مشاوره ژنتیک بهترین آزمایشگاه، به منظور رفاه و استفاده بیشتر، باید منصفانه و مناسب باشند.

راهنمای انتخاب یک آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی خوب در تهران

چرا انتخاب یک آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی خوب مهم و ضروری است؟

آزمایشگاه‌های بالینی-ژنتیکی نقش اساسی در تشخیص بیماری‌ها و اختلالات ژنتیکی، ارزیابی خطر بیماری و هدایت مدیریت شخصی پزشکی ایفاء می‌کنند. آزمایش ژنتیک، جهت تجزیه و تحلیل DNA، ژن‌ها یا کروموزوم‌های فرد انجام می‌شود. این آزمایش شامل شناسایی و ارزیابی تغییرات یا جهش‌های ژنتیکی می‌باشد که ممکن است در بیماری‌ها یا شرایط خاصی نقش داشته باشند.

انتخاب یک آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی مناسب از چند جهت حائز اهمیت می‌باشد. با انتخاب درست یک آزمایشگاه می‌توان از خدمات آزمایشگاهی باکیفیت آن مثل مشاوره ژنتیک، آزمایش در منزل و محل کار، آزمایش غربالگری، آزمایش تعیین جنسیت، تست پاپ اسمیر و… بهره‌مند شد و نتایج آزمایشات خود را به صورت دقیقی دریافت نمود. این امر شما را از وضعیت واقعی سلامت خود آگاه می‌کند و به اتخاذ تصمیمات درست کمک می‌کند. همچنین، انتخاب یک آزمایشگاه خوب از منظر حفظ اطلاعات شخصی و مهم نیز پراهمیت می‌باشد.

انتخاب نادرست یک آزمایشگاه می‌تواند عواقب بدی را به دنبال داشته باشد. آزمایشگاهی که فاقد استانداردهای لازم است، در ارائه نتایج آزمایشگاهی درست و قابل اعتماد نیز ناتوان خواهد بود. بنابراین، نتایج آزمایشگاهی نادرست چنین آزمایشگاهی می‌تواند سبب اتخاذ تصمیمات غلط گردد و منجر به ایجاد آسیب‌های جسمی و روانی شود. با انتخاب بهترین آزمایشگاه و استفاده از خدمات با کیفیت آن می‌توان از وضعیت سلامت بدن خود آگاه شد و تصمیات درست‌تری را اتخاذ نمود.

چه معیارهایی را باید در انتخاب یک آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی مناسب در نظر گرفت؟

معیارهای مختلفی وجود دارند که در انتخاب یک مجموعه آزمایشگاهی پزشکی- ژنتیکی ایده‌آل باید به آنها توجه کرد و در نظر گرفت. امکانات و تجهیزات آزمایشگاه، تخصص و مهارت تکنسین و کادر آزمایشگاه، میزان درستی و دقت نتایج آزمایشات، هزینه‌های خدمات آزمایشگاه، کیفیت خدمات و پشتیبانی، مکان و محیط آزمایشگاه، میزان توانایی آزمایشگاه در حفاظت از حریم و اطلاعات خصوصی افراد، از جمله مواردی هستند که در انتخاب یک آزمایشگاه ژنتیکی-بالینی باید به آن توجه نمود. در ادامه، در مورد برخی از معیارها توضیحاتی ارائه می‌شود.

امکانات و تجهیزات آزمایشگاه

از معیارهای مهمی که یک آزمایشگاه برای ارائه خدمات مناسب باید از برخوردار باشد، داشتن فناوری‌ها و دستگاه‌های جدید و پیشرفته می‌باشد. چنین آزمایشگاهی قادر خواهد بود که خدمات مختلفی مثل آزمایش غربالگری، آزمایش هورمونی، آزمایش تعیین جنسیت، آزمایش پاپ اسمیر، تست HPV و… را در بالاترین کیفیت و به درست‌ترین شکل ممکن ارائه و انجام دهد و نتایج چکاپ‌ها و تست‌های چنین آزمایشگاهی نیز قابل اعتماد خواهد بود. در انتخاب بهترین آزمایشگاه ژنتیکی-پزشکی، باید به تکنولوژی‌ها و تجهیزات آزمایشگاه توجه نمود و در صورت عدم برخورداری یک آزمایشگاه از تجهیزات مناسب، انتخاب آن به عنوان بهترین آزمایشگاه جهت انجام تست‌های خود غیرممکن خواهد بود. بهترین آزمایشگاه تهران باید از این فاکتور مهم برخوردار باشد تا بتواند خدمات خوبی را از خود ارائه نماید.

تخصص و مهارت تکنسین و کادر آزمایشگاه

بدون توجه به مهارت، تخصص و تجربه کادر و تکنسین یک آزمایشگاه، نمی‌توان یک آزمایشگاه خوب را جهت انجام آزمایشات خود انتخاب نمود. انجام برخی چکاپ‌ها و آزمایشات نیازمند کادر متخصص و حرفه‌ای می‌باشد. بنابراین، در صورتی که آزمایشگاهی از چنین کادری برخوردار نباشد، نمی‌تواند خدمات خود را به خوبی ارائه نماید و رضایت مراجعین خود را جلب کند. با در نظر گرفتن این موضوع، آزمایشگاهی به عنوان بهترین آزمایشگاه شناخته می‌شود که از کادر آزمایشگاهی مجرب و متخصص برخوردار باشد تا بتواند خدمات مختلف آزمایشگاهی، از جمله مشاوره ژنتیک، آزمایش در منزل و محل کار، تست پاپ اسمیر، آزمایش HPV، تست غربالگری، تست هورمونی، تست تعیین جنسیت، تست DNA، آزمایش ژنتیک و سایر تست‌های دیگر، را به بهترین شکل و کیفیت ارائه نماید.

میزان درستی و دقت نتایج آزمایشات

از مهمترین فاکتورها و معیارهایی که در انتخاب یک آزمایشگاه بالینی و ژنتیک باید به آن توجه کرد، میزان صحت و دقت نتایج چکاپ‌ها و تست‌های یک آزمایشگاه می‌باشد. نتایج آزمایشگاهی نشان دهنده وضعیت سلامت فرد می‌باشند و در اتخاذ تصمیمات و انتخاب روش درمان (در صورت بیمار بودن فرد) بسیار حائز اهمیت هستند. لذا، دقیق بودن نتایج آزمایشگاهی جهت اطلاع از وضعیت واقعی سلامت فرد لازم و ضروری می‌باشد. آزمایشگاهی که نتواند نتایج تست‌ها و چکاپ‌ها را به صورت صحیح و قابل اطمینان ارائه نماید، هیچ وقت به عنوان بهترین آزمایشگاه پزشکی- ژنتیک شناخته نخواهد شد و در جلب رضایت مراجعه‌کنندگان خود نیز با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. بنابراین، دقیق بودن نتایج آزمایشگاهی معیار مهمی در انتخاب یک آزمایشگاه خوب می‌باشد و به نتایج آزمایشگاهی که از این معیار برخوردار است، می‌توان به راحتی اطمینان کرد.

هزینه‌های خدمات آزمایشگاه

هزینه‌ تمام شده خدمات آزمایشگاهی از معیارهای مهمی است که در هنگام انتخاب بهترین آزمایشگاه و یا یک آزمایشگاه خوب به آن توجه می‌شود. در صورت بالا بودن هزینه‌های خدماتی که یک آزمایشگاه‌ ارائه می‌دهد، افرادی کمی تمایل به انجام تست‌ها و چکاپ خود در آن آزمایشگاه را خواهند داشت. بالا بودن هزینه خدمات آزمایشگاهی باعث محرومیت اقشار ضعیف از خدمات آزمایشگاهی می‌شود. لذا، باید مبلغی معقول و منطقی را در کنار ارائه خدمات باکیفیت آزمایشگاهی (مانند آزمایش در منزل و محل کار، آزمایش هورمونی ، آزمایش غربالگری ، آزمایش تعیین جنسیت، آزمایش DNA، آزمایش پاپ اسمیر، تست HPV، مشاوره ژنتیک و…) در نظر گرفت. به این ترتیب، اقشار زیادی خواهند توانست که از خدمات آزمایشگاهی بهره‌مند شوند. طرف قرارداد بودن با اکثر بیمه‌های معتبر نیز عامل مهمی در کاهش هزینه‌ها می‌باشد. بهترین آزمایشگاه، آزمایشگاهی است که خدمات خود را به مناسب‌ترین و منطقی‌ترین قیمت ارائه می‌نماید و با اکثر بیمه‌های معتبر قرار دارد تا افراد زیادی بتوانند از خدمات مناسب و باکیفیت آن استفاده کنند.

هزینه‌های خدمات آزمایشگاه

کیفیت خدمات و پشتیبانی

یک آزمایشگاه برای آن که بتواند به عنوان بهترین آزمایشگاه و یا یک آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی خوب شناخته شود، باید بتواند خدمات خود را در بالاترین و بهترین کیفیت ارائه نماید و از پشتیبانی مناسبی برخوردار باشد. پشتیبانی جهت پاسخ به سوالات کاربران، پیگیری مشکلات و نارضایتی‌ها، ثبت گزارشات، ایجاد هماهنگی و… ضروری می‌باشد. خدمات آزمایشگاهی ضعیف و بی‌کیفیت نیز باعث نارضایتی و ارائه نتایج آزمایشگاهی نادرست و کم‌دقت می‌شود. آزمایشگاهی که از این معیار برخوردار باشد، گزینه‌ای خوبی جهت انجام تست‌‌های مختلف همانند آزمایش غربالگری، آزمایش HPV، آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش تعیین جنسیت و سایر آزمایشات و همچنین آزمایش در منزل و دریافت مشاوره ژنتیک می‌باشد. بهترین آزمایشگاه تهران باید خدمات خود را در بالاترین کیفیت ارائه نماید و از پشتیبانی خوبی هم برخوردار باشد و در صورت نداشتن این موارد، نمی‌تواند آزمایشگاه مناسبی جهت انجام چکاپ‌ها و تست‌ها تلقی شود.

در انتخاب آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی باید به چه نکاتی توجه نمود؟

نکات مهمی وجود دارند که در انتخاب یک آزمایشگاه خوب بالینی-ژنتیکی باید آنها را مد نظر قرار داد و توجه نمود. داشتن مجوزهای لازم از مراجع مرتبط و ذیصلاح، ارزیابی نظرات و تجربیات مراجعه‌کنندگان، مقایسه تعرفه‌ها و خدمات آزمایشگاهی ارائه شده توسط آزمایشگاه‌های متفاوت از جمله مواردی هستند که باید به آنها توجه نمود. در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

داشتن مجوزهای لازم از مراجع مرتبط و ذیصلاح

برخورداری از مجوزهای لازم برای یک آزمایشگاه ضروری و مهم می‌باشد. داشتن مجوزهای لازم از مراجع مرتبط و ذیصلاح توسط یک آزمایشگاه، نشان‌دهنده برخورداری آن آزمایشگاه از استانداردهای لازم و رعایت اصول، قوانین و پروتکل‌های بهداشتی از جانب آن می‌باشد. برای انجام آزمایش‌ها و چکاپ‌های لازم برای سلامتی، انتخاب آزمایشگاه ژنتیکی-بالینی که فاقد استانداردها و مجوزهای لازم می‌باشد، انتخاب معقولی نخواهد بود و افراد ترجیح می‌دهند که آزمایشگاهی برای انجام تست‌های خود انتخاب نمایند که از مراجع ذیصلاح دارای مجوز می‌باشند و از استاندارادهای کافی برخوردارند. آزمایشگاهی که عنوان بهترین آزمایشگاه را دارد، به طور حتم دارای تمامی مجوزها و استانداردهای لازم می‌باشد.

ارزیابی نظرات و تجربیات مراجعه‌کنندگان

با بررسی و ارزیابی نظرات و تجربه‌های مراجعین یک آزمایشگاه، می‌توان اطلاعات خوبی را در مورد یک آزمایشگاه و نکات مثبت و منفی آن کسب نمود. از طریق نظرات مراجعه‌کنندگان می‌توان به کیفیت خدمات، ارتباط و رفتار کارکنان آزمایشگاه، وضعیت محیط آزمایشگاه و بسیاری از موارد دیگر پی برد. با جمع‌بندی این نظریات می‌توان بهترین آزمایشگاه را جهت انجام چکاپ‌ها و اطلاع از وضعیت سلامت خود انتخاب نمود. بهترین آزمایشگاه تهران به طور حتم دارای نقدها و نظریات مثبت زیادی خواهد بود که نشان‌دهنده ارائه خدمات به بهترین شکل می‌باشد. لذا، استفاده از خدمات آن مثل مشاوره ژنتیک، آزمایش در خانه و محیط کار، انجام تست غربالگری، تست دوران بارداری، آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش خون، تست تعیین جنسیت، تست DNA و نظیر آنها جهت اطلاع از وضعیت دقیق سلامت خود، بسیار منطقی و معقول می‌باشد.

مقایسه تعرفه‌ها و خدمات آزمایشگاهی ارائه شده توسط آزمایشگاه‌های متفاوت

مقایسه قیمت‌ها و خدمات آزمایشگاه‌های مختلف، از نکاتی هستند که در انتخاب یک آزمایشگاه خوب باید مورد بررسی و توجه قرار بگیرند. به این ترتیب، تفاوت قیمت‌ها و همچنین کیفیت و گسترده بودن خدمات آزمایشگاه‌های مختلف مشخص خواهد شد. افراد، آزمایشگاهی را برای انجام چکاپ‌ها و آزمایشات پزشکی انتخاب می‌کنند که در کنار ارائه خدمات آزمایشگاهی گسترده و باکیفیت، تعرفه‌ها و قیمت‌های خدمات آنها نیز منصفانه و منطقی باشد. چنین آزمایشگاهی، عنوان بهترین آزمایشگاه را خواهد داشت.

یک آزمایشگاه تهران باید خدمات کامل و گسترده‌ای نظیر آزمایش در منزل و محل کار، تست HPV، تست DNA، آزمایش تشخیص هویت، آزمایش غربالگری، آزمایش تعیین جنسیت جنین، آزمایش هورمونی، آزمایش تیروئید، آزمایش خون، آزمایش بیوشیمی، آزمایش سرولوژی، آزمایش انگل شناسی، آزمایش میکروبیولوژی، آزمایش ژنتیک و مشاوره ژنتیک، آزمایش ریسک انواع سرطان، آزمایش ادرار، آزمایش COVID، تست پاپ اسمیر، آزمایش پرولاکتین، آزمایش سل فری، آزمایش انگل شناسی، آزمایش ترومبوفیلی، تست‌های PGD و PGT و سایر آزمایشات دیگر را با کیفیت مناسب و به منصفانه‌ترین قیمت ارائه نماید تا به عنوان بهترین آزمایشگاه تهران دست یابد.

برخی از آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی خوب تهران

آزمایشگاه‌های مختلفی در تهران می‌باشند که از بسیاری از معیارها و فاکتورهای لازمی که یک آزمایشگاه پزشکی-ژنتیکی خوب در تهران باید داشته باشند، برخوردارند. در ذیل، به برخی از آزمایشگاه‌های ژنتیکی-پزشکی خوب تهران اشاره می‌شود و توضیحات لازم بیان می‌گردد.

آزمایشگاه تشخیص طبی فارابی

این آزمایشگاه از آزمایشگاه‌های خوب تهران می‌باشد که از امکانات بالا و تیم آزمایشگاهی ماهری برخوردار است. این آزمایشگاه تهران خدمات آزمایشگاهی خود را به شکل مناسبی ارائه می‌دهد و توانسته است که رضایت مراجعین خود را جذب کند. آزمایشگاه فاربی در خیابان شریعتی، نبش ظفر واقع می‌باشد.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک نور

این آزمایشگاه یکی دیگر از آزمایشگاه‌های خوب شهر تهران است که در بلوار بلوارکشاورز، بین کارگر و جمالزاده به شماره پلاک ۹۷ قرار دارد. این آزمایشگاه از خدمات متنوع آزمایشگاهی برخوردار است و آن را به شکل خوبی ارائه می‌نماید.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب، مجهزترین و به‌روزترین آزمایشگاه تهران می‌باشد. آزمایشگاه تهران لب در خیابان ولیعصر، پارک ساعی، به شماره پلاک ۲۱۷۳ قرار دارد و تلفن آن ۱۶۵۰ برای استان تهران و ۸۸۷۰۹۹۷۰-۰۲۱ برای دیگر استان‌ها می‌باشد. به دلیل موقعیت مکانی خوب، دسترسی به آزمایشگاه تهران لب راحت است و در نتیجه، افراد زیادی می‌توانند برای بهره‌مند شدن از خدمات آزمایشگاهی به این آزمایشگاه مراجعه نمایند. کیفیت خدمات ارائه شده توسط آزمایشگاه تهران لب بسیار بالا می‌باشد و نتایجی که این آزمایشگاه ارائه می‌دهد بسیار دقیق است و می‌توان به آن اعتماد نمود.

تهران لب، انتخاب مردم تهران به عنوان آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی خوب در تهران

انتخاب آگاهانه آزمایشگاه ژنتیکی-بالینی به جهت تاثیر زیادی که بر سلامت افراد دارد، بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد. برای انتخاب بهترین آزمایشگاه باید موارد مختلفی را بررسی نمود و معیارهایی که در بالا مطرح شده‌اند را در نظر گرفت.

با توجه به نکات و معیارهایی که در بالا به آنها اشاره شده است، بهترین آزمایشگاه تهران، آزمایشگاهی است که از امکانات و تجهیزات مناسب و پیشرفته، کادر و تکنسین‌های متخصص و حرفه‌ای، کیفیت خدمات بالا و پشتیبانی مناسب و غیره برخوردار باشد. همچنین، ارائه نتایج آزمایشگاهی دقیق و درست، در کنار اخذ هزینه‌های آزمایشگاهی معقول و منصفانه از دیگر معیارهایی است که بهترین آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی تهران باید دارا باشد. استفاده از نقطه نظرها، دیدگاه‌ها و تجربیان مراجعه‌کنندگان و همچنین بررسی و ارزیابی تعرفه‌ها و قیمت‌ها، امکانات و نتایج آزمایشگاهی آزمایشگاه‌های مختلف، می‌تواند در انتخاب بهترین آزمایشگاه کمک‌کننده باشند. استعلام و بررسی مجوزها نیز راهکار خوبی در انتخاب بهترین آزمایشگاه تهرن است.

با مجموع این موارد می‌توان گفت که آزمایشگاه تهران لب به دلیل ارائه نتایج آزمایشگاهی دقیق و مطمئن، ارائه خدمات آزمایشگاهی کامل و جامع (همچون مشاوره ژنتیک، آزمایش در منزل تهران و محل کار تهران و…)، برخورداری از تیم متخصص و ماهر، داشتن فناوری‌ها و تجهیزات جدید و پیشرفته، اخذ هزینه‌های آزمایشگاهی معقول و منصفانه، طرف قراردادن بودن با اکثر بیمه‌های معتبر، برخورداری از مجوزها و استانداردهای لازم، حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی افراد، داشتن محیطی آرام و ایمن و موقعیت مکانی مناسب (از جهت دسترسی)، ارائه خدمات آنلاین (از جمله نوبت‌دهی آنلاین و پاسخ‌دهی آنلاین) و سایر موارد دیگر، بهترین آزمایشگاه تهران جهت انجام چکاپ‌ها و تست‌ها می‌باشد.

انجام تست غربالگری، تست پاپ اسمیر، آزمایش و تست تعیین جنسیت، آزمایش HPV، تست DNA، تست تشخیص هویت، آزمایش ادرار، آزمایش هورمونی، آزمایش تیروئید، آزمایش خون، آزمایش بیوشیمی، آزمایش سرولوژی، آزمایش انگل شناسی، آزمایش میکروبیولوژی، آزمایش ژنتیک، آزمایش سرطان، آزمایش COVID، آزمایش پرولاکتین، آزمایش سل فری، آزمایش انگل شناسی، آزمایش ترومبوفیلی، تست‌های PGD و PGT و سایر آزمایشات دیگر، از جمله خدمات گسترده آزمایشگاهی می‌باشد که توسط این آزمایشگاه ارائه می گردد. مشاوره ژنتیک در تهران این آزمایشگاه هم توسط متخصصین ارائه می‌شود که می‌تواند در انتخاب تصیمات درست از جانب شما موثر واقع شود. همچنین، خدمات آزمایش در منزل و محل کار تهران نیز جهت راحتی شما توسط مجموعه ایران لب ارائه می‌گردد.

سوالات متداول انتخاب یک آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی خوب در تهران

سوالات متداول انتخاب یک آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی خوب در تهران

۱٫ بهترین آزمایشگاه پزشکی-ژنتیکی تهران از جهت تعرفه و خدمات باید چگونه باشد؟

بهترین آزمایشگاه تهران باید خدمات گسترده و کاملی همچون مشاوره ژنتیک در تهران، آزمایش در محل کار تهران، آزمایش در منزل تهران، آزمایش تعیین جنسیت جنین، آزمایش غربالگری، آزمایش سرولوژی، آزمایش انگل شناسی، آزمایش میکروبیولوژی، آزمایش ژنتیک، آزمایش ریسک انواع سرطان، آزمایش ادرار، آزمایش COVID، تست پاپ اسمیر، آزمایش پرولاکتین، آزمایش سل فری، آزمایش انگل شناسی، آزمایش ترومبوفیلی، تست‌های PGD و PGT، تست HPV، تست DNA، آزمایش تشخیص هویت، آزمایش هورمونی، آزمایش تیروئید، آزمایش خون، آزمایش بیوشیمی و…، را به درست‌ترین و منصفانه‌ترین قیمت ارائه نماید تا افراد بیشتری بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند و استفاده نمایند.

۲٫ معیارهای مهم و پراهمیت در انتخاب بهترین آزمایشگاه کدامند؟

مهارت و تجربه تکنسین و کادر آزمایشگاه، کیفیت خدمات آزمایشگاهی، دقت و صحت نتایج تست‌ها و چکاپ‌ها، دستگاه‌ها، امکانات و فناوری‌های یک آزمایشگاه، میزان مناسب بودن پشتیبانی، هزینه‌ها و تعرفه‌های خدمات آزمایشگاهی، محیط آزمایشگاه و موقعیت مکانی آن به جهت دسترسی، از جمله مهترین معیارها در انتخاب بهترین آزمایشگاه تهران می‌باشد. در کنار این موضوع، برخوردار بودن یک آزمایشگاه از مجوزها و استانداردهای ضروری و بهداشتی، بررسی دیدگاه‌هایی که توسط مراجعین آزمایشگاه‌ها در ارتباط با آنها ارائه می‌شوند و همچنین مقایسه هزینه‌ها و کیفیت خدمات آزمایشگاهی آزمایشگاه‌های گوناگون، از نکاتی هستند که در انتخاب یک آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی باید در نظر گرفت.

آزمایشگاه تهران لب، منتخب مردمی آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی خوب در تهران

تهران لب، بهترین آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی خوب در تهران با جوابدهی سریع و قابل اطمینان‌ و امکان آزمایش در منزل بین آزمایشگاه‌های تهران.