لباس هایی که هر دختری باید داشته باشد را بشناسید! (ویژه سال ۱۴۰۳)

اگر دوست دارید برای سال جدید بهترین و جدیدترین لباس های دخترانه را داشته باشید، توصیه می کنیم با لباس های ترند عید امسال آشنا شوید. لباس های جذاب زنانه می تواند تاثیر زیادی در اعتماد به نفس شما و تکمیل یک استایل جذاب داشته باشد. در این مطلب از باملین می توانید با لباس هایی که هر دختری باید داشته باشد، آشنا شوید.

 

 

لباس هایی که هر دختر نوجوانی باید داشته باشد

۱- شلوار جین سفید

شلوار جین سفید همیشه یکی از لباس های ضروری است که هر کسی باید در کمد لباسش داشته باشد، حتی اگر آنقدرها هم که فکرش را بکنید متنوع نباشد. از شلوار جین بوت کات و بگ گرفته تا مام استایل و مام فیت، تنوع شلوار جین بسیار زیاد است. با این حال، شلوار جین سفید یکی از شیک ترین شلوار جین هایی است که تطبیق پذیری بسیار بالایی دارند و با بسیاری از لباس ها ست می شوند. جین سفید با سایر رنگ های خنثی مانند سرمه ای، شتری، زغالی و سبز زیتونی و رنگ های پرجنب و جوش بخوبی ست می شود و وجود آنها در هر کمد لباسی ضروری است.

۲- سوتین بدون بند

بسیاری از خانم ها ما در طول رو تی شرت یا پیراهن می پوشند و در چنین شرایطی از یک سوتین معمولی استفاده می کنند. با این حال، داشتن یک سوتین بدون بند زمانی ضرورت پیدا می کند که قصد دارند برای حضور در مهمانی، یک لباس مجلسی دکلته بپوشند.

۳- کفش پاشنه گربه‌ای

اگر به پوشیدن کفش های پاشنه بلند علاقه دارد، اما دوست ندارید قدتان خیلی بلند به نظر برسد یا با آن احساس راحتی نمی کنید، داشتن یک کفش پاشنه گربه ای برای شما ضروری است. این نوع کفش ها در عین راحتی پاشنه خیلی بلندی ندارد و برای موقعیت های رسمی یا نیمه رسمی که نیاز به ایستادن طولانی مدت دارند، عالی هستند.

۴- لباس قرمز

لباس های قرمز رنگ اغلب نادیده گرفته می شوند، در حالی که این رنگ لباس برای اولین قرار ملاقات، گردهمایی های دوستانه و عکاسی عالی هستند. توصیه می کنیم در هنگام خرید یک لباس قرمز، رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. اگر تناژ پوستتان گرم است، به سراغ قرمز گوجه ای بروید و در صورتی که تناژ پوستتان سرد است، لباس های قرمز تیره را انتخاب کنید.

۵- تی شرت کلاسیک

همه ما مجموعه ای از تی شرت ها را در کمد لباسمان داریم. با این حال، برخی از این تی شرت ها بیش از حد معمولی و همه کاره هستند و بهتر است چند تی شرت کلاسیک ضد چروک و قابل شستشو در ماشین لباسشویی نیز در کمد لباسمان داشته باشیم. بهترین تی شرت های کلاسیک، تی شرت هایی از جنس ابریشم مصنوعی، لاکرا و پلی استر هستند.

۶- کت بلیزر مخملی

کت بلیزر نوعی ژاکت است که شباهت زیادی به بالاپوش های کت و شلوار دارد. این نوع کت تنها مختص آقایان نیست و با وجود بافت، رنگ و طرح های متنوع برای خانم ها نیز مناسب است. بسیاری از افراد یک کت یقه بلیزر کتان در کمد لباسشان دارند، اما نوع مخملی آن اغلب نادیده گرفته می شود. کت بلیزر مخملی با لباس هایی مانند شلوار جین و تی شرت بخوبی ست می شود و یک استایل فانتزی را برای شما به ارمغان می آورد. یک کت بلیزر مخملی به رنگ یاقوتی، آبی کبالت یا سبز زمردی همان چیزی است که باید در کمد لباستان داشته باشید.

۷- کیف دستی شفاف

اگر ترجیح می دهید اقلام درون کیف خود را مخفی نگه دارید، پیشنهاد می کنیم به سراغ این نوع کیف ها نروید. اما در صورتی که دوست دارید اکسسوری های زیبا و لوازم خود را در یک مراسم خاص به نمایش بگذارید، توصیه می کنیم یک کیف دستی شفاف خریداری کنید.

۸- شنل پشمی

اگر در منطقه ای با آب و هوای سرد زندگی می کنید، قطعا باید در زمستان به سراغ ژاکت و کاپشن خود بروید. با این حال، اگر می خواهید از مد و عملکرد به طور همزمان بهره مند شوید، پیشنهاد می کنیم یک شنل پشمی خریداری کنید. شنل های پشمی یکی از شیک ترین لباس های زمستانی هستند که استایلی خاص و جذاب را برای شما رقم می زنند.