لیست بهترین بازیهای جهان باز در سال ۲۰۲۴

سایت مگ دی ال به نشانی magdl.ir یکی از سایت های خوب ایرانی با سرعت عمل عالی بوده است که در این میان میتوانید جدیدترین اخبار و کرک بازی های جدید را از سایت با ترافیک نیم بهاء دریافت کنید که در این خصوص محدودیتی سدراه شما نخواهد بود.

با شنیدن نام جهان باز ذهن بسیاری افراد به صورت ناخواسته به سمت بازی جی تی ای کشیده خواهد شد. مجموعه بازی های جی تی ای امروزه به یک الگو برای سرگرمی تبدیل شده اند که در این میان میتوانید با دومورد از محبوب ترین آنها که جی تی ای وی و جی تی ای سمنو آندرس نام دارند همراه باشید. سبک گنگستری و نقش آفرینی بازی به گیمر این امکان را میدهد تا براساس سلیقه و نیازهایی که دارد بدنبال ایفای نقش در مراحل بسیار باشد. این مورد نه تنها سبب بوجود آمدن یک گیم پلی عالی خواهد شد بلکه می‌تواند کاربر را برای روز های طولانی سرگرم کند. اگر از دوست داران بازی های این سبک هستید پیشنهاد میشود  دانلود بازی GTA the Trilogy را از دست ندهید.

 

 

ویچر ۳ یک بازی ممنوعه با رده بندی سنی ۱۸+ بوده که از خشونت های بسیاری برخوردار است و همین مورد اصلی ترین دلیل محدودیت سنی بازی بشمار میرود. در یک دنیای کاملا وسیع و مملو از باس ها میتوانید ایفای نقش کنید. لازم است بدانید که در این زمینه با گیم پلی ۵۰۰ ساعته همراه هستید که این مورد در خط داستانی اصلی بوده که مراحل فرعی که براساس تصمیمات شما اتخاذ میشوند جزو این آمار نبوده است. طبق این جمله می‌توان بازی ویچر ۳ را یکی از طولانی و البته اعتیادآور ترین بازی در این جهان در سبک بازی رو ای جهان باز PC دانست.

شرکت راک استار همیشه سعی داشته تا بهترین هارا عرضه کند که در این خصوص به شدت نیز موفق بوده است. بازی رد دد ۲ یک گیم کاربرپسند با خط داستانی عالی بوده که آینده بازی براساس تصمیماتی که شما میگیرید متغیر خواهند بود. این بازی به نسبت گیم های امروزی از سطح بالایی برخوردار است که در بخش گیم پلی آن میتوانید برای روز های طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم بازی شوید. طراحی زیبا با صداگذاری عالی از دیگر ویژگی های این بازی است که میتوانید آنرا با ترافیک نیم بها و رایگان از مگ دی ال دریافت کنید.

 

شما عزیزان میتوانید نظرات خود را در مورد لیست بهترین بازی های جهان باز برای کامپیوتر را باما در میام بگذارید. لازم به ذکر است بدانید که بازی های خوب دیگری نیز در این زمینه وجود داشته مانند دانلود بازی Hogwarts Legacy و دانلود بازی God of War اماطبق بررسی های بعمل آمده محبوب ترین بازی های جهان باز برای شما معرفی شده اند. اگر بدنبال بازی دیگری در این خصوص هستید میتوانید نام آن را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید تا در بروز سانی های بعدی در این لیست قرار گیرد.