کد انتقال شارژ ایرانسل به ایرانسل مبلغ بالا (بیشتر از ۱۰۰۰ تومان)

گاهی اوقات ۱۰۰۰ تومان هم ۱۰۰۰ تومان است و می تواند مشکل برخی از دوستانتان را حل کند. حال فرض کنید بتوانید از شارژ اعتباری سیم کارت خود بیشتر از ۱۰۰۰ تومان برای دوستان ایرانسلی خود انتقال دهید. در این مطلب از باملین می توانید کد انتقال شارژ ایرانسل به ایرانسل با مبلغ بالا را مشاهده کنید.

کد دستوری انتقال شارژ ایرانسل به ایرانسل روش

یکی از روش های انتقال شارژِ خط به خط ایرانسل استفاده ازکد دستوری است. در وهله ی اول شما برای انتقال اعتبار نیاز به یک رمز  داخلی در شبکه‌‌ی ایرانسل دارید. با شماره‌گیری یکی از کدهای دستوری #۱*۱۴۲* یا #۱*۳*۱*۵۵۵* از خط ایرانسل‌تان باید ابتدا این رمز ۴ رقمی را تعیین کنید. این رمز یکجورایی کلید انتقال اعتبار از خط شما به سایر خطوط ایرانسل است، در صورت فراموشی آن می توانید آنرا از طریق شماره­‌گیری کد #۲*۱۴۲* بازیابی کنید. حواستان باشد که برای بازیابی رمز انتقال شارژ خط به خط، لازم است شماره ملی و شماره شناسنامه صاحب سیم کارت را بدانید.

پس از تعیین رمز ۴ رقمی، مجددا یکی از دو کد دستوری گفته شده را شماره گیری کنید سپس با وارد کردن شماره‌ی دریافت‌کننده‌ی اعتبار، مبلغ مورد نظر و رمز ۴ رقمی خط به خط، اعتبار خود را ارسال نمایید. هزینه کارمزد هربار انتقال شارژ مبلغ ۵۰ تومان و همچنین در این روش سقف انتقال شارژ ۱۰۰۰ تومان درنظر گرفته شده است.